Irriterad, makes no . ..

Sitter i skolan nu och är ngt så sjukt irriterad asså ! Det är fan unbeliveble hur mycket man kan störa sig på en person, asså jag menar helt jäval allvaröigt att jag hade kunnat misshandla denna människan till döds just nu ! 😐 Blir så trött, förstår verkligen inte hur jag kan störa mig så otroligt mycket på en människa ! Jag börjar bli sjuk, eller så håller jag på att komma in i mina gamla sätt . .. Som jag vart innan, well . .. Det märker vi. Ska försöka att jobba lite nu imed att vi sdka vara klara åp fredag och jag å Emma har inte gjort ett piss.

Om sjobergemma

Hej! Jag heter Emma Sjöberg och detta är en blogg om mitt liv, vad jag gör och om mina tankar. Kommer även ta upp saker i min blogg som tex. sex osv. Jag tycker inte att det uppmärksammas ordentligt och derför kommer min blogg att handla om allt från min vardag till sex och pinsamheter.
Detta inlägg publicerades i Just another day. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar