miami 2 ibiza

Sitter och kollar på desperata hemmafruar med mamma och tobias och äter chips och dippa, MUMS! Usch vad jag ahr blivit onyttig på sistonde . .. Tur att jag ska börja träna 3 ggr i veckan med Denise och Emma samt dra ner på mitt gottiskäkande och småätande under dagarna. Kommer bli så sjukt sexig 😉 MJAOUW!

Saknar också Timmi ngt så sjukt mycket, måste ju vänta enda tills fredag för att träffa honom . .. faaaaaaan

Om sjobergemma

Hej! Jag heter Emma Sjöberg och detta är en blogg om mitt liv, vad jag gör och om mina tankar. Kommer även ta upp saker i min blogg som tex. sex osv. Jag tycker inte att det uppmärksammas ordentligt och derför kommer min blogg att handla om allt från min vardag till sex och pinsamheter.
Detta inlägg publicerades i Just another day. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar